maanantaina, tammikuuta 17, 2005

kuva ja lasku

Lähetin sunnuntaina Maurista kuvan kky:n sivuille. Tänään Mauri sitten muutti pois. Ilmeisesti kuvasta oli hyötyä, ainenkin uusi omistaja oli innostunut heti kuvan nähtyään. :)
Te näette Maurista kuvan kuhan Stimpy saa valokuvasivunsa pystyyn. Uudesta kissasta ei ole tietoa, mutta eiköhän sellainen pian saavu.

KKY on kysellyt uutta kissansijoittajaa kun Aaltonen on lopettamassa. Harmi, sillä hän on äärimmäisen mukava ihminen. Kissansijoittaja on siis se jolle ilmoitetaan löydetyistä kissoista, joka etsii ensikodin jossa on tilaa ja joka etukäteishaastattelee kaikki kissan haluajat. Ensikotihan sen luovutuspäätöksen lopulta tekee. Kissansijoittaja on kuitenkin sellainen välikäsi. Minä tahtoisin sellaiseksi.
Ongelma tehtävässä on lähinnä puhelimenkäyttö. Laskua kerääntyy aikalailla ja minulla ei ole vara semmoisia maksaa. Yhdistyksen ilmoituksessa puhuttiin, että lasku maksetaan, mutta nyt on käynyt ilmi, että kissansijoittaja käyttää omaa puhelintaan jonka laskusta yhdistys maksaa ehkäpä sen puolet. Minun kohdallani tämä ei toimi. Tiedän ettei puhelinlaskuni ole 20-30 euroa enempää kuussa ja tiedän myös, että kissansijoittajana toimiminen vähintään kolminkertaistaisi laskun. Minä voin antaa aikaani ja panostani yhdistykselle, mutta valitettavasti noin suurta rahallista avustusta en voi joka kuukausi antaa. Olen tapaamassa puheenjohtajaa ja tiedottajaa lähipäivinä. Toivottavasti asiaan saadaan joku selkeys. Elleivät sitten anna tehtävää toiselle halukkaalle.