perjantaina, lokakuuta 08, 2004

"Relaa vähän mutsi."

Tiiti on kyllä aivan liian tiukkapipo. Kasvattaisi varmaan nuo pentunsa tynnyrissä jos minä en puuttuisi asioihin. Mihinkään ei saisi mennä. Heti jos joku pennuista uskaltaa mennä laatikosta edes metrin päähän alkaa hirveä mouruaminen tämän perään. Ihan kun tähän tupakeittiölliseen yksiöön voisi yksi kissanpentu kadota! Taisi äidin sydän lyödä muutaman kerran ylimääräistä ja stressitaso nousta kun uskalsin aukaista laatikon koko etureunan. Iiik! Nyt ei voi enää röhnöttää luukun edessä ettei pennut pääse pois laatikosta!

Tilasin vihdoin itselleni digikameran. Ei jaksa enää olla riippuvainen muiden kameroista ja siitä kiinnostaako jotain idioottia laittaa minulle niitä piuhoja vai ei! Ainoa josta olen enää riippuvainen on Timo. Minulla kun ei ole usb-liitintä, joten tarvitsen Timoa saadakseni kuvat koneelle. Uskon, että se ei ole mikään ongelma jos annan Timon lainata kameraa aina kun sitä tarvitsee, mikä ei ole minulle ongelma. :)

Ostin tänään muuten raapimislaudan. Tiitiä se ei näytä kiinnostavan vaikka hankasin siihen kissanminttua. Pennut sitä vastoin hullaantuivat sen läheisyydessä. Luulin ettei kissanminttu tehoa pentuihin...? Toisaalta nuo ovat sen verran sekopäitä ettei tarvita kissaminttua saadakseen aikaan kummallisia loikkia, säntäilyjä, minun housunlahkeen kimppuun käymistä tai kaverin korvan puremisia. Hemmetin pöpipäät. :D